تهیه ناوگان گسترده و تجهیز آن

مطابق با نیازهای کسب و کارها

هدف ما در ملکو مدیریت زنجیره تامین، جمع‌آوری، سازمان‌دهی محصولات سایر شرکت‌ها و تلاش برای ساده‌سازی فرایندهای آن سازمان است. از سایر قابلیت‌های ملکو می‌توان به یک شبکه ناوگان یکپارچه اشاره نمود که کلیه مسیرها (با استفاده از دستگاه‌های GPS و تعیین مرز مجازی در یک مکان) را به‌سادگی کنترل می‌کند.

یکی دیگر از مزایای حمل‌ونقل با ملکو این است که خدماتش متنوع و قابل‌تغییر هستند و درنتیجه پاسخگوی نیازهای چندگانه 3PL (ارائه دهندگان خدمات طرف سوم) و 4PL (خدمات طرف چهارم) کسب‌وکارها بوده و مسیر و زمان‌بندی حرکت خودروها را می‌توان باتوجه‌به نیاز مشتریان تغییر داد و رضایت آن‌ها را به دست آورد.

ناوگان گسترده و منظم از مشخصه‌های کلیدی شرکت‌های لجستیک تراز اول است. ملکو به‌منظور افزایش چابکی، پاسخ‌گویی و انعطاف‌پذیری در ارائه خدمات منطبق با نیازهای کسب‌وکار، ناوگان خود را به انواع خودروهای سبک‌وسنگین مدرن تجهیز کرده و با بهره‌گیری از رانندگان و تحویلداران مجرب و آموزش‌دیده حمل انواع محصولات را در سطح کشور بر عهده گرفته است. ملکو در سال 1399 موفق به دریافت پروانه صدور بارنامه الکترونیکی گردیده است. راه‌اندازی پایانه صدور بارنامه‌های الکترونیکی علاوه بر افزایش سرعت در صدور بارنامه و ارتقای استانداردهای حمل بار، منجر به یکپارچه‌سازی و رصد کلیه اطلاعات مرتبط با ناوگان، راننده و محموله شده است.

ما در تلاشیم تا تجربه مشتریان را دوباره تعریف کنیم و انتخاب اول جهت ارائه خدمات زنجیره تامین باشیم.

ملکو؛ ارائه دهنده کامل ترین خدمات لجستیک و
راه‌حل‌های مدیریت زنجیره تامین

ما در تلاشیم تا تجربه مشتریان را دوباره تعریف کنیم و انتخاب اول مشتریانمان جهت ارائه خدمات زنجیره تامین باشیم. ملکو یک شریک فناوری محور و قابل اعتماد برای شرکت های فعال در هر صنعت است. وسعت و عمق راه حل هایی که ما برای کمک به عملیات سازمان ها ارائه می دهیم بی نظیر است. از افزایش قابلیت‌های کنونی هر شرکت گرفته تا دگرگونی کسب‌وکار لجستیک، راه‌حل‌هایی دارد که می‌تواند در عملکرد کسب‌وکار شرکت ها تفاوت ایجاد کند. حمل و نقل جاده ای و سراسری ملکو از مرحله ی دریافت بار در کارخانه شروع شده و تا تحویل آن بارها به مراکز انبارها ادامه می یابد. از سایر خدمات این شرکت می توان به حمل و نقل مواد خطرناک و حمل مواد فله‌ای اشاره کرد.
 

قابلیت‌های کلیدی

ملکو با تخصص و سابقه درخشان، کلیه خدمات زنجیره تامین را به‌صورت کاملاً یک‌پارچه پوشش می‌دهد. ما به‌منظور افزایش چابکی، پاسخ‌گویی و انعطاف‌پذیری در ارائه خدمات مطابق با نیازمندی‌های متنوع کسب‌وکارها، ناوگان خود را به انواع خودروهای سبک‌وسنگین مدرن تجهیز نموده و با بهره‌گیری از تحویلداران مجرب و آموزش‌دیده مهم‌ترین و پرطرف‌دارترین عملیات لجستیکی یعنی حمل کالاهای مختلف را بر عهده گرفته‌ایم. ملکو با ترکیب آخرین نوآوری‌ها در فناوری لجستیک، هوش تجاری (BI) قدرتمند و دسترسی به شبکه، کامل‌ترین پیشنهادها را برای خدمات لجستیک و راه‌حل‌ها و مشاوره‌ی مدیریت زنجیره تامین را ارائه می‌کند.

سیستم های بک آفیس

سیستم های بک آفیس

انبارداری و مدیریت PO

انبارداری و مدیریت PO

مدیریت حمل و نقل داخلی

مدیریت حمل و نقل داخلی

خدمات ارزش افزوده

خدمات ارزش افزوده

خدمات حمل و نقل زمینی

حمل و نقل سراسری ملکو از مرحله‌ی دریافت بار در کارخانه شروع شده و تا تحویل محموله‌ها به مراکز انبار ادامه می‌یابد.

از مواد اولیه تا محصول نهایی، از محصولات مصرفی تا مواد اولیه

 میلیون کیلومتر مسافت در سراسر کشور
112

میلیون کیلومتر مسافت در سراسر کشور

 کارمند راضی
300

کارمند راضی

مشتری در سراسر کشور
10000

مشتری در سراسر کشور

تن بار
1200000

تن بار

اظهارنامه گمرکی
53000

اظهارنامه گمرکی

خودروی سبک و سنگین
300

خودروی سبک و سنگین

از مراکز انبارها و قیمت خدمات ملکو مطلع شوید

با سایر خدمات ملکو آشنا شوید

مقالات مرتبط