راهکارها و خدمات مشاوره ملکو

تیم مشاوران مجموعه ملکو در زمینه مشاوره های مرتبط با لجستیک و زنجیره تامین، برونسپاری عملیات لجستیکی و ایجاد هماهنگی در بخش های مختلف زنجیره تامین کسب و کار شامل: مدیریت موجودی و انبار، مدیریت حمل‌ونقل، عارضه‌یابی فرایندهای لجستیکی و ارائه راهکارهای مناسب براساس شاخص‌ها و معیارهای شناسایی شده لازم برای کسب و کارها فعالیت می کند.

شما می توانید از طریق تکمیل فرم مشاوره در همین صفحه، درخواست خود را برای دریافت مشاوره در زمینه خدمات لجستیک ثبت کنید.

مدیریت جریان اطلاعات سریع و انعطاف‌پذیر

شرکت ملکو، جریان‌ اطلاعات در مورد تمام ذینفعان زنجیره تامین (حمل‌کنندگان، مشتریان و تامین‌کنندگان، گمرک و غیره) را به صورت یکپارچه مدیریت می‌کند، که یک دید سراسری کامل برای مدیریت به‌منظور تصمیم‌گیری سریع و انعطاف‌پذیر فراهم می‌کند. سیستمی که هدف اصلی آن رساندن اطلاعات صحیح و کافی در رابطه با سازمان در کمترین زمان به‌مدیریت است. این سیستم اطلاعات سازمان را جمع آوری، نگهداری و پردازش نموده و در اختیار مدیران قرار می‌دهد. مدیران با استفاده از این اطلاعات برای سازمان برنامه ریزی و تصمیم‌گیری می‌کنند.

TMS

مدیریت حمل‌ونقل

 امروزه سیستم مدیریت حمل‌ونقل یکی از مهم‌ترین دغدغه‌های شرکت‌های حمل‌ونقل محسوب می‌شود. چرا که هر چه این شرکت‌ها امور مربوط به خود را با نظم و دقت بالاتری انجام دهند نتیجه کار آن‌ها بهتر خواهد بود و تحویل بارها در هر ابعادی بادقت بسیار بالایی انجام می‌شود.

 شرکت ملکو برای مجموعه‌های همکار خود برنامه‌های حساب شده‌ای در نظر دارد و از ابزار ویژه‌ای برای مدیریت این سیستم استفاده می‌نماید که سبب پیشرفت سریع‌تر و ملموس‌تری خواهد شد.

 مدیریت سیستم‌های حمل‌ونقل شامل موارد ذیل است:

 – مدیریت تقاضای حمل‌ونقل

 – مدیریت اطلاعات و جمع‌آوری داده‌ها

 – مدیریت بحران و قابلیت اطمینان در شبکه‌های حمل‌ونقل

 – مدیریت زمان‌بندی اجرای پروژه‌های حمل‌ونقل

 و…

خدمات بسته‌بندی

این خدمات شامل نیازسنجی بسته‌بندی، طراحی بسته‌بندی و انجام بسته‌بندی با کیفیت است که در آن در ابتدا با توجه به کالای مورد نظر مقدار و نوع مواد دسته‌بندی مشخص شده و سپس بسته‌بندی کالا را طراحی کرده و پس از آن بسته‌بندی کالا انجام می‌شود.
ما تمام سعی خود را می کنیم تا خدمات بسته بندی را مطابق با کلیه قوانین و مقررات انجام دهیم تا خسارت و آسیب محموله‌های تجاری را به حداقل میزان ممکن برسانیم. مجموعه ملکو با بهره گیری از تیم کاری مجرب و با تجربه تمام مراحل مربوط به حمل محموله‌های خرده بار شما اعم از تهیه تجهیزات و بسته‌بندی مناسب، بارگیری و تخلیه اصولی کالاها و همچنین انبارداری متناسب با ماهیت بسته بندی را انجام خواهد داد‌.

سامانه‌های تحویل هوشمند (smart delivery)

صدور فاکتور کالاهای تحویلی به مشتری در محل با استفاده از پرینترهای پرتابل باعث کاهش هزینه‌های چاپ فاکتور و تسریع در عملیات توزیع می‌گردد. ملکو با استفاده از سرویس‌ امضای دیجیتال، محرمانگی، جامعیت، انکارناپذیری و احراز هویت در اسناد تجاری تبادلی را تضمین می نماید. همچنین با کمک این سامانه، امکان صدور رسید برای دریافتی‌های مشتریان با روش‌های متعدد از جمله نقد، چک، پایانه‌های بانکی و مرجوعی وجود خواهد داشت‌.

لجستیک معکوس

لجستیک معکوس شامل تمام کارهایی است که پس از فروش و تحویل دادن کالا به مشتری از سمت واحد لجستیک انجام می‌شوند تا چرخه‌ عمر محصول (Product Lifecycle) کامل شود. لجستیک معکوس به نوعی مکمل تحویل بسته به مشتری نهایی است و تنها در صورتی انجام می‌شود که نیاز باشد تا کالا از سمت مشتری به تولیدکننده، توزیع‌کننده یا تامین‌کننده مرجوع شود. با کمک لجستیک معکوس در شرکت ملکو، دیگر نگران کالاهای برگشتی خود نباشید. با تیم حرفه‌ای و تحویل‌داران مجرب شرکت ملکو، اقلام برگشت خورده خود را مجدد به چرخه محصول بازگردانید.

سایر خدماتی که ما می توانیم ارائه دهیم

حمل محصولات خطرناک

حمل محصولات خطرناک

صدور بارنامه

صدور بارنامه

بیمه کالا

بیمه کالا

فرم درخواست مشاوره